مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-21اجتماعي

انعقاد 43 تفاهمنامه با خیّران در گلستان/350 کلاس درس ساخته می شود


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون 43 تفاهم نامه با خیران برای احداث 350 کلاس درس در گلستان منعقد شده که 50 درصد آن اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد شاهکومحلی ظهر دوشنبه در خصوص اجرای طرح آجر به آجر در گلستان ضمن قدردانی از مشارکت گسترده خیّران مدرسه ساز اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع جذب مشارکت گسترده خیّرین و اجرایی شدن طرح تحولی آجر به آجر، از ابتدای سال 99 تاکنون 43 تفاهم نامه با خیران برای احداث 350 کلاس درس منعقد شده که 50 درصد آن اجرایی شده است.

وی افزود: طرح تحولی آجر به آجر مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور جذب مشارکت سازمان ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و سایر اقشار و گروه ها در استان گلستان اجرا می شود.

شاهکومحلی گفت: هدف از اجرای این طرح نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی در بین همه اقشار است و بیان می کند که هر شخص با هر رقمی می توانند خیر باشد.

وی افزود: ما فقط به دنبال خیران با مبالغ میلیاردی نیستیم بلکه صنوف، مردم و سایر گروه ها هم می تواند در حد توان خود مدرسه بسازد.

شاهکو محلی بیان کرد: روز گذشته (یکشنبه) پروژه مدرسه چهار کلاسه روستای قودنه پایین با مشارکت 30 درصدی خیّر نیک اندیش آقای عبدالرشید پُردِل کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 43 تفاهمنامه با خیّران در گلستان/350 کلاس درس ساخته می شود

انعقاد 43 تفاهمنامه با خیّران در گلستان/350 کلاس درس ساخته می شود