مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-21اقتصادي

امروز مهلت پرداخت مالیات سکه در سال 97 تمام می شود


خریداران سکه از بانک مرکزی در سال 97 که مالیات خود را نپرداخته اند باید تا 31 شهریورماه مالیات خود را پرداخت می کردند بنابراین، این دسته از مؤدیان برای پرداخت مالیات خرید سکه در سال 97 تا پایان امروز فرصت دارند.

- خریداران سکه از بانک مرکزی در سال 97 که مالیات خود را نپرداخته اند باید تا 31 شهریورماه مالیات خود را پرداخت می کردند بنابراین، این دسته از مؤدیان برای پرداخت مالیات خرید سکه در سال 97 تا پایان امروز فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمام اشخاص حقیقی که در سال 1397 اقدام به خرید و تحویل حداکثر 200 قطعه سکه از بانک مرکزی کرده بودند تا پایان شهریورماه سالجاری فرصت دارند که با مراجعه به میز خدمت عملیات الکترونیکی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی tax.

gov.

ir نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام کنند تا از تسهیلات تعیین شده در بخشودگی جریمه های مالیاتی با رعایت مقررات مربوط بهره مند شوند.

اگر این دسته از مؤدیان مالیات مربوطه را پرداخت نکنند، بدهی قطعی شده در مهلت تعیین شده و برای اجرای مقررات نسبت به وصول بدهی مالیاتی قطعی شده و جریمه های مترتب، از طریق عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

با این حساب، خریداران سکه از بانک مرکزی در سال 97 تنها تا پایان امروز فرصت دارند که مالیات موردنظر را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهلت پرداخت مالیات سکه در سال 97 تمام می شود

امروز مهلت پرداخت مالیات سکه در سال 97 تمام می شود