مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-20سياسي

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تمام ایده های سلطه پذیری و سلطه جویی خط بطلان کشید


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تمام ایده های سلطه پذیری و سلطه جویی خط بطلان کشید و خاتمه داد و امروزه قدرت استکباری غرب شکست خورده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا ملکی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ناحیه، اظهار کرد: دفاع مقدس دارای ناگفته های بسیاری بوده و تمام کتاب ها و خاطرات تنها بخشی از روایت های این دوران است.

وی با اشاره به اینکه چرا جنگ به ایران تحمیل شد، افزود: در طول دوران متعدد دو قطب امپریالیسم و سوسیالیسم حکومت داشته و در دنیا هر کشوری برای ادامه حیات خود باید تحت سیطره و سلطه دو قطب استکباری غرب و یا سوسیالیسم شرق قرار بگیرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس بیان کرد: در اواخر دهه 50 شخصیتی مانند امام خمینی(ره) با حمایت مردم و با اهدافی که امام حسین(ع) در کربلا داشت، قیام و پیامی به دنیا مخابره و مردم را به قدرت خود متکی و از سلطه پذیری به دور کرد.

حجت الاسلام ملکی یادآور شد: انقلاب اسلامی به تمام ایده سلطه پذیر و سلطه جو خط بطلان کشید و خاتمه داد و امروزه قدرت استکباری غرب شکست خورده و به افول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تمام ایده های سلطه پذیری و سلطه جویی خط بطلان کشید

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تمام ایده های سلطه پذیری و سلطه جویی خط بطلان کشید