مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-20سياسي

فرمانداران طرح های نیمه تمام شهرستان ها را پایش کنند


استاندار گیلان با بیان اینکه شخصاً آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها را رصد می کنم، گفت: انتظار دارم فرمانداران هم طرح های نیمه تمام شهرستان ها را پایش کرده و نهایت جدیت برای شتاب در تکمیل آن ها را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آغاز این هفته، یادآور حماسه های سرنوشت ساز فرزندان این مرزوبوم است و به سبب اینکه با خلوص نیت به دفاع از آرمان ها پرداختند، از آن به عنوان دفاعی مقدس یاد می شود.

وی با پاسداشت تلاش های همه ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، به روان پاک شهیدان والامقام به ویژه شهدای استان و علی الخصوص شهرستان آستانه اشرفیه و نامدارانی همچون شهید سردار مهدی خوش سیرت درود فرستاد.

استاندار گیلان با اشاره به عناد استکبار با نظام مردم سالار دینی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب و نیز اکنون تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه آن ها علیه ملت ایران گفت: امروز مردم بار دیگر در شرایط مشابه دفاع مقدس قرارگرفته و با جنگی تمام عیار و ناجوانمردانه در عرصه اقتصادی روبرو هستند.

زارع رفتارهایی چون جلوگیری از ارسال دارو به مردم را ظلم بی حساب دشمنان ملت ایران خواند و تصریح کرد: با تأسی از همان الگوهای دوران دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران طرح های نیمه تمام شهرستان ها را پایش کنند

فرمانداران طرح های نیمه تمام شهرستان ها را پایش کنند