مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-20سياسي

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا:پیوند ارتش و سپاه سند افتخار نظام است


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا پیوند ارتش و سپاه شکل را سند افتخار در تاریخ جمهوری دانست و گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم و با مردم هستند.

- فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا:پیوند ارتش و سپاه سند افتخار نظام است فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا پیوند ارتش و سپاه شکل را سند افتخار در تاریخ جمهوری دانست و گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم و با مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا، امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت ارتش در پایگاه هوانیروز کرمان با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه های جایگزین رژه نیروهای مسلح اجرا می شود، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس که گوشه ای از توانمندی های این دوران را به نمایش می گذارد در همین راستا افتتاح می شود.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق کشور از توزیع یک هزار بسته غذایی توسط پایگاه 08 و تیپ 288 زرهی خاش در رزمایش کمک های مؤمنانه در روستاهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: در کرمان نیز این برنامه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا:پیوند ارتش و سپاه سند افتخار نظام است

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا:پیوند ارتش و سپاه سند افتخار نظام است