مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-19اقتصادي

شناور بودن قیمت ها و لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی


تغییر قیمت مصالح، کالاها و مجموعه ای از خدماتی که باید صورت می گرفت عملا امکان اجرای پروژه ها را با توجه به شناور بودن قیمت ها سلب کرده است خیلی از پیمانکاران قرادادهای خود را لغو و اجرا نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عصر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان اظهار داشت: مهلت جذب بودجه سال 98 استان تا پایان شهریورماه سال جاری بود و چند روزی مهلت بیشتری در زمینه جذب بودجه  داده شده است.

وی افزود: 100 درصد کل منابع  اعتبارات عمرانی، اسناد خزانه و نقد استان جذب شده است، مشکل ما  در تخصیص بودجه نیست بلکه در  کسری اعتبارات است و در اعتبارات هزینه ای دستگاه ها همه 50 درصد را برای افزایش احکام اجرایی کرده اند، اما بار مالی آن متاسفانه تامین نشده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عنوان کرد: برخلاف سال قبل بتوانیم روی جذب اعتبار از طریق شورای معادن معادن تکیه کنیم و توافقی که بین سازمان برنامه و بودجه و امور مالیاتی کشور صورت گرفته و امیدواریم از این طریق ارقامی را برای استان بیاوریم تا مقداری از کسری بودجه که مدیران بیان می کنند را تا پایان سال محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور بودن قیمت ها و لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی

شناور بودن قیمت ها و لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی