مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19اقتصادي

کارگروه میراث و مهر در 5 شهرستان گلستان تشکیل شد


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: به منظور هم افزایی بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی و استفاده از تشکل های مردم نهاد کارگروه میراث و مهر در پنج شهرستان استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مجید رحمانی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون میراث و مهر در دفتر شهرداری اظهار کرد: برای توسعه حوزه گردشگری نیاز به ظرفیت تشکل های مردم نهاد است و در این راستا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیش از 21 فعالیت درون سازمانی و برون سازمانی خود را به این تشکل ها واگذار خواهد کرد.

وی با اشاره به نبود تشکل تخصصی در حوزه گردشگری در استان تصریح کرد: وجود تشکل های مردمی تخصصی در حوزه گردشگری با نگاه غیرسیاسی، غیرتجاری، دلسوز و علاقمند در این حوزه سبب توسعه این حوزه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: در گذشته 218 تشکل مردمی در حوزه های مختلف در استان فعالیت داشتند اما تشکل مردمی تخصصی در حوزه گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی وجود نداشته که با تشکیل کارگروه میراث و مهر این تشکل ها با ساختار جدید در راستا توسعه گردشگری فعال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه میراث و مهر در 5 شهرستان گلستان تشکیل شد

کارگروه میراث و مهر در 5 شهرستان گلستان تشکیل شد