مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-19سياسي

حاشیه نشینی پل ارتباطی برای انتقال آسیب به مرکز شهر است


رییس کل دادگستری استان ایلام، گفت: حاشیه نشینی پل ارتباطی برای انتقال آسیب به مرکز شهر است لذا باید به صورت جدی به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، گفت: اگر در بحث پیشگیری خوب عمل کنیم این یک سرمایه گذاری است و ضرورتی به الزام و استفاده از قوه قهریه نیست و لازمه آن این است که همه نهادها و سازمان ها به وظایف و تکالیفی که برای آنان ترسیم شده عمل کنند.

وی افزود: امروزه توان دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی باید معطوف به موضوعات بسیار مهم در حوزه امنیت و استقرار نظم در جامعه باشد و سازمان ها اجرایی و نهادهای دولتی باید تلاش کنند با اقدامات پیشگیرانه این فشاری که بر نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی است را تعدیل کنند.

  رییس کل دادگستری استان استان ایلام، تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم و مورد توجه دستگاه قضایی، اجرای طرح کاداستر که یک وظیفه و تکلیف همگانی برای همه نهادها، دستگاه های دولتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است؛ این طرح با هدف حل مشکلات مربوط به تثبیت مالکیت اموال دولتی صورت گرفته که این خود یک اقدام پیشگیرانه است و با این کار از طرح دعاوی متعدد علیه دولت و سازمان های دولتی و مخصوصا منابع طبیعی جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی پل ارتباطی برای انتقال آسیب به مرکز شهر است

حاشیه نشینی پل ارتباطی برای انتقال آسیب به مرکز شهر است