مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-18فرهنگي

شفاف تر باشید!


بیشتر از یک هفته از انتشار فهرست آثار مورد حمایت انجمن هنرهای نمایشی در سال 98 (در تهران) گذشته و حالا که کمی آتش هیجان  و گله گذاری ها فروکش کرده، - بیشتر از یک هفته از انتشار فهرست آثار مورد حمایت انجمن هنرهای نمایشی در سال 98 (در تهران) گذشته و حالا که کمی آتش هیجان  و گله گذاری ها فروکش کرده، انتظار می رود که اولا شفاف سازیِ انجام شده با رفع نقص ها تکمیل و بعد هم گزارش مالی نیمه ی ابتدایی امسال در همین پایان شهریور اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه فهرست را بنا به تاکید همیشگی سید عباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - برای مشخص شدن میزان حمایت های مالی معاونت و انجمن هنرهای نمایشی در سامانه شفاف سازی این وزارتخانه قرار داد.

البته شاید بهتر بود برای کم شدن حرف و حدیث ها، در همان روز انتشار اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی معاونت هنری یا اداره کل هنرهای نمایشی هم صورت می گرفت تا این تصور پیش نیاید که هدف از انتشار این گزارش ها زیرسوال بردن مدیریت قبلی است بویژه آنکه این کار طبق روال اداری از سوی معاونت هنری انجام شده است، نه اداره کل هنرهای نمایشی.

ضمن اینکه معمولا گزارش های سالانه در پایان هر سال یا نهایتا ماه های ابتدایی سال بعد باید منتشر شود؛ اتفاقی که با وجود پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف تر باشید!

شفاف تر باشید!