مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-18سياسي

دشمن در عرصه اقتصادی نیز شکست می خورد/ لزوم حفظ وحدت و همبستگی در کشور


امروز دشمن اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده در حالی که در این عرصه نیز شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان با غیرت ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: خانواده های معظم شهدا فرزندان خود را در راه اسلام و ایران فدا کردند که باید قدردان آنها باشیم و چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بیش از پیش گرامی بداریم.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی بیان کرد: اولین هدف دشمنان ضربه به امنیت نظام است در حالی که با ایثار و فداکاری جوانان این کشور امروز ایران اسلامی در جریزه امن و با ثبات در عالم قرار گرفته است.

اسدزاده تصریح کرد: امروز دشمن اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده در حالی که با عنایت خداوند متعال و توان جوانان غیور ایران اسلامی، دشمن در این عرصه نیز شکست خواهند خورد.

وی هدف قرار دادن وحدت را از دیگر نقشه های شوم دشمنان دانست و گفت: اگر وحدت نداشته باشیم ضربه می خوریم، لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان و استکبار حفظ وحدت و یکپارچگی ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در عرصه اقتصادی نیز شکست می خورد/ لزوم حفظ وحدت و همبستگی در کشور

دشمن در عرصه اقتصادی نیز شکست می خورد/ لزوم حفظ وحدت و همبستگی در کشور