مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-18سياسي

امام جمعه سقز خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد


امام جمعه سقز از مسئولان خواست نظارت را بر بازار بیشتر کنند تا مردم بیشتر از این برای تهیه اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، ماموستا سیدحسین حسینی در خطبه های امروز جمعه این شهر با اشاره به رشادتهای حضرت امام حسین (ع) و یاران وی در دشت کربلا، اظهار داشت: شهادت در راه خدا یک خوشبختی بزرگ محسوب می شود که حضرت امام حسین و یاران وی به آن رسیدند.

امام جمعه سقز در ادامه با اشاره به 28 ماه محرم و اینکه در این ماه حوادث مختلفی به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: یکی اینکه شهادت امام حسین مصیبت بزرگی برای جهان اسلام بود و ما باید راه و روش آن حضرت را ادامه دهیم.

وی شهادت امام حسین (ع) را بسیار مظلومانه دانست و بر ادامه را آن حضرت برای شکست دشمنان اسلام که از هر زمان دیگری دین را مورد هجمه قرار داده اند تاکید کرد.

ماموستا حسینی، امام حسن و امام حسین (ع) را از اولادهای بسیار عزیز پیامبر گرامی اسلام برشمرد که همواره نزد آن حضرت مورد احترام بودند.

امام جمعه سقز در ادامه با اشاره به هجرت پیامبر گرامی اسلام در این ماه بزرگ، هجرت پیامبر از مکه به مدینه را یک اتفاق مبارک دانست که اسلام ترقی پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سقز خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد

امام جمعه سقز خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد