مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-17سياسي

صدور رأی بدوی پرونده حادثه تروریستی سال 97 اهواز


رأی بدوی پرونده حادثه تروریستی رژه خونین سال 97 اهواز صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح ، غلامعباس ترکی درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: در این حادثه عوامل جنایتکار وابسته به گروهک‌های تکفیری با تیراندازی‌های بی هدف، جمعی از مردم را به گلوله بستند و نهایتاً با تیراندازی نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در صحنه به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: این افراد فریب خورده فکر می‌کردند که با این جنایت، می‌توانند اقتدار نیروهای مسلح را خدشه‌دار کنند اما این حادثه عزم مدافعان امنیت را برای اضمحلال گروه‌های تکفیری راسخ‌تر کرد و بساط آنان را برچید.

دادستان نظامی‌ استان تهران در پاسخ به سؤالی درباره نتایج رسیدگی به پرونده این حادثه گفت: همان گونه که رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی تأکید کرد، از همان ابتدا رسیدگی دقیق و قاطع به قصور و تقصیرها در وقوع این حادثه در دستور کار دادسرای نظامی تهران قرار گرفت.

ترکی افزود: بر همین اساس در مورد تعدادی از متهمان که مرتکب کوتاهی شده بودند، پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی بدوی پرونده حادثه تروریستی سال 97 اهواز

صدور رأی بدوی پرونده حادثه تروریستی سال 97 اهواز