مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-16سياسي

قرارگاه جهش تولید سازمان بسیج دانشجویی تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو صادق مفرد معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی در اظهار داشت: همه گیری بیماری کرونا در کشور های جهان، - معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گفت: قرارگاه جهش تولید سازمان بسیج دانشجویی با هدف نقش آفرینی بسیج دانشجویی در توسعه و رونق بخشیدن به وضعیت تولید و اشتغال در عرصه های مختلف اقتصادی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو صادق مفرد معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی در اظهار داشت: همه گیری بیماری کرونا در کشور های جهان، نشان داده است که دولت ها به تنهایی قادر به مدیریت همه جانبه این بیماری نیستند و این مردم هستند که می توانند در پهنه های کوچک و بزرگ محل زندگی خود دست به اقدامات اثرگذار بزنند.

وی افزود: پس از گذشت چندماه ماه از ورود بیماری کرونا به کشور و فعالیت فراگیر آحاد دانشجویان و جهادگران در زمینه پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و کمک به تیم درمان و ایجاد آرامش نسبی در سطح جامعه در حوزه سلامت، ایجاد وقفه در اقتصاد و کسب و کار باعث تاثیر منفی بر وضعیت تولید و معیشت مردم به ویژه در فعالیت های خرد و کوچک شده است.

مشاغلی که عموما توسط اقشار ضعیف و مستضعف جامعه راه اندازی و اداره می گردند که در شرایط حاضر به دلیل بروز مشکلات در شبکه تولید، توزیع و مصرف دچار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهش تولید سازمان بسیج دانشجویی تشکیل شد

قرارگاه جهش تولید سازمان بسیج دانشجویی تشکیل شد