مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-15حوادث

اعضای باند 4 نفره اراذل و اوباش در اراک دستگیر شدند


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند 4 نفره اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری در یکی از مناطق مسکونی شهرستان اراک، باعث سلب آسایش و وحشت شهروندان شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند اظهار کرد: چند روز قبل در پی دریافت تماس های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش در منطقه 30 متری میقان شهرستان اراک که با درگیری و قمه کشی، موجب اخلال در نظم عمومی و نارضایتی ساکنان محل شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس امنیت عموی استان مرکزی بررسی تخصصی موضوع را آغاز کردند و با تحقیقات و تلاش مأموران انتظامی و در هماهنگی با مقام قضایی، 4 نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و در عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه این افراد خاطرنشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات که همگی از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی شدند.

سپهوند با بیان اینکه در راه امنیت و آرامش مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: پلیس همواره با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند 4 نفره اراذل و اوباش در اراک دستگیر شدند

اعضای باند 4 نفره اراذل و اوباش در اراک دستگیر شدند