مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-10سياسي

حمله عجیب رییس کتابخانه مجلس به برجام: مکانیسم ماشه فرصت طلایی است!


قاسمیان مدعی شده خداوند مردم ایران را با شهادت سردار قاسم سلیمانی تنبیه کرده، اما بار دیگر آنها را بخشیده و این بار در آزمون جدیدی قرار داده و ظاهرا شرط قبولی در آزمون از نگاه وی، - خروج از برجام است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرناپلاس نوشت: حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، رییس کتابخانه مجلس با انتشار یک پیام مهم در کانال خود، در کشفی تازه برجام را طراحی ستون پنجم دشمن خوانده و خواستار خروج سریع از برجام و ان پی تی (NPT) شده است.

این روحانی که بسیاری او را با آواز خوشش می شناسند، با انتشار یک پیام مهم در خصوص جریانات اخیر ، از برجام به عنوان اقدام ننگین و مولود حرام یاد کرده و مدعی شده این توافق، توسط ستون پنجم داخلی و عاملان بیماردل و بی جیره و مواجب دشمن طراحی شده است.

قاسمیان که در پایگاه اطلاع رسانی او نیز توضیحی درباره میزان تحصیلاتش ارائه نشده، مدعی شده خداوند مردم ایران را با شهادت سردار قاسم سلیمانی تنبیه کرده، اما بار دیگر آنها را بخشیده و این بار در آزمون جدیدی قرار داده و ظاهرا شرط قبولی در آزمون از نگاه وی، خروج از برجام است.

به گفته رییس کتابخانه مجلس، فرصت طلایی با مکانیزم ماشه در اختیارمان است ، اما ستون پنجم صبر و شکیبایی ذلیلانه را به انتظار انتخابات آمریکا پیشنهاد می دهد که همان مردودی در آزمون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله عجیب رییس کتابخانه مجلس به برجام: مکانیسم ماشه فرصت طلایی است!

حمله عجیب رییس کتابخانه مجلس به برجام: مکانیسم ماشه فرصت طلایی است!