مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-07اقتصادي

جلوگیری از بیکاری مرزنشینان و کوله بران/ حل مشکل مرزنشینان بودجه نمی خواهد


رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران، تقویت تعاونی های مرزنشین و توسعه مبادلات مرزی را موجب رونق اقتصاد دانست و گفت: اگر به دنبال کاهش اقتصاد غیر رسمی در مرزها هستیم چاره ای جز بهبود شرایط معیشتی مرزنشینان نداریم.

- رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران، تقویت تعاونی های مرزنشین و توسعه مبادلات مرزی را موجب رونق اقتصاد دانست و گفت: اگر به دنبال کاهش اقتصاد غیر رسمی در مرزها هستیم چاره ای جز بهبود شرایط معیشتی مرزنشینان نداریم.

یاسر فیضی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: عمده مشکلات مرزنشینان به تخصیص بودجه خاص و هزینه از سوی دولت نیاز ندارد بلکه حل آن نیازمند توجه ویژه است.

نقش موثر مرزنشینان در جلوگیری از مهاجرت وی با اشاره به نقش تعاونیهای مرزنشینان در جلوگیری از مهاجرت از مناطق مرزی و تقویت معیشت مردم گفت: انتظار داریم دولت اقدامات لازم و همه جانبه را جهت توسعه مناطق مرزی و کمک به معیشت مردم در مرزهای کشور انجام دهد.

فیضی افزود: سیاستگذاری ها باید به گونه ای باشد که فعالیت مرزنشینان رونق بگیرد در غیر این صورت آسیب های جدی متوجه مرزها خواهد شد.

جلوگیری از بیکاری مرزنشینان و کوله بران رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران با طرح این موضوع که امنیت مرزها و حفظ آن یکی از مهم ترین مسائل هر کشور است، تصریح کرد: مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری مرزنشینان و کوله بران/ حل مشکل مرزنشینان بودجه نمی خواهد

جلوگیری از بیکاری مرزنشینان و کوله بران/ حل مشکل مرزنشینان بودجه نمی خواهد