مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-30سياسي

عزم جدی تر برای مبارزه و مهار ویروس کرونا


رانی با صــورت های جدیدی از شیوع ویـروس کرونا، تأمل و بازاندیشی در مسئولیت های اخلاقی و اجتماعی سیـاستگذاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم هادی خانیکی استاد علوم ارتباطات نوشت: رویارویی گسترده و نگـران‌کننده جامعه ایـرانی با صــورت‌های جدیدی از شیوع ویـروس کرونا، تأمل و بازاندیشی در مسئولیت‌های اخلاقی و اجتماعی سیـاستگذاران، برنامه‌ریزان و کنشگران را می‌طلبد.

نمی‌توان با پدیده مهلکی که بنا به مطالعات و برآوردها و تجربه های علمی و عملی با آن روبه رو هستیم و حداقل تا ماه‌ها و حتی سال های دیگر جزو مؤلفه های زندگی فردی و اجتماعی شده است، با خوش باوری و مسئولیت گریزی مواجه شد و علاوه بر این هر چه به زمینه‌ها، ساز و کارها و پیامدهای شیوع این ویروس چند وجهی و کشنده بیشتر توجه می‌کنیم، از راه‌حل‌های مقابله تک وجهی، ساده و سریع دورتر می‌شویم.

اگر روزی راه حل توقف کرونا را در سطح پیشگیری ها و درمان های مبتنی بر بهداشت تن و سلامت محدود می‌دیدیم، امروز به سرعت به الزامات اجتماعی، روانی، اقتصادی و سیاسی برای مهار آن رسیدیم.

اکنون دیدیم که پس از کنترل نسبی و حتی آغاز روند کاهش ابتلا و مرگ و میر در کشور، موج جدیدی از گسترش و خطرزایی ویروس کرونا، دور و نزدیک ما را فرا گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی تر برای مبارزه و مهار ویروس کرونا

عزم جدی تر برای مبارزه و مهار ویروس کرونا