مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-26فناوري

سرور مجازی ایران


سرور مجازی در دنیای فناوری اطلاعات بالاترین درخواست را دارد و با توجه به اینکه هر نفر بر اساس منابع مورد نیاز خود اعم از رم، سی پی یو و هارد می تواند به واسطه یک آی پی استاتیک با یک اینترنت پر سرعت و شبکه بسیار پایدار نیازهای خود را در فضای وب برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، خرید سرور مجازی ایران ، شما فضایی پایدار که از اینترنت ایران نیز استفاده می کند خواهید بود.

مزیت داشتن سرور در ایران پینگ تایم بسیار مناسب و پایداری بالا می باشد.

شرکت های متعددی در حوزه ارائه خدمات سرور و فضای ابری ارائه سرویس می کنند که با یک سرچ ساده در گوگل قابل شناسایی می باشند.

شرکت داده پردازی مبین هاست یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده فضای ابری و میزبانی می باشد که توانسته است با استفاده از تجهیزات به روز و مدرن و به واسطه تجربه و سرمایه انسانی خود یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی باشد.

استفاده از شبکه ده گیگابیت بر ثانیه، استفاده از تجهیزات به روز سرور با برند اچ پی، همچنین استفاده از هارد های پر سرعت اس اس دی و همچنین داشتن شبکه ای با کیفیت که با استفاده از تجهیزات سیسکو و نکسوز طراحی شده، توانسته است مشتریان زیادی را برای خرید وی پی اس ایران راضی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران