مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-25سياسي

آموزش 13500 نفر از ماموران یگان ویژه برای مقابله با ناآرامی ها


تا به امروز توانسته ایم 13 هزار و 500 نفر از کارکنان را با تاکتیک ها و روش های مدرن و به روز در موضوعات مختلف به ویژه مقابله با ناآرامی ها آشنا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن کرمی در جلسه ای که با حضور فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان های ویژه برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: رسالت نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی صیانت و حفظ امنیت مردم شریف ایران اسلامی است، بهای امنیت امروز خون هزاران شهیدی است که در راه خاک و ناموس این کشور ریخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ و پایداری امنیت موجود در جامعه باید توان رزمی و عملیاتی کارکنان ارتقا یابد، تصریح کرد: مقوله ارتقای آموزش و توان عملیاتی کارکنان در سطح نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه با توجه به وظیفه حساس تأمین امنیت جامعه، در اولویت همه کارهاست، آموزش های نوین می تواند کمک شایانی در انجام مطلوب مأموریت های پلیس داشته باشد، این مهم باید سرلوحه کاری همه فرماندهان قرار بگیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: پلیس ویژه درسراسر کشور آمادگی این را دارد تا در جهت ارتقای توان رزمی و عملیاتی کارکنان فرماندهی انتظامی استان ها، تجربیات خود را به این عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 13500 نفر از ماموران یگان ویژه برای مقابله با ناآرامی ها

آموزش 13500 نفر از ماموران یگان ویژه برای مقابله با ناآرامی ها