مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-17سياسي

توسعه روابط با همسایگان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کشورمان ایران برای توسعه روابط با همسایگان براساس سیاست ها و دکترین تعیین شده عمل می کند تا روز به روز این روابط گسترده و به شکل مطلوب انجام شود.

- ایسنا/اردبیل معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کشورمان ایران برای توسعه روابط با همسایگان براساس سیاست ها و دکترین تعیین شده عمل می کند تا روز به روز این روابط گسترده و به شکل مطلوب انجام شود.

محمدباقر نوبخت 27 مرداد در سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری آذربایجان از جمله کشورهای همسایه ای است که مطلوب ترین روابط را با ایران دارد و تلاش بر این است تا این روابط قوی تر و با عمق بیشتر انجام شده تا دو کشور دوست و همسایه بتوانند در کنار هم اهداف مشترکی را تعقیب کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور دوست و برادر ایران و جمهوری آذربایجان همواره در کنار هم بودند و در حال حاضر نیز اقدامات مشترکی برای تقویت این روابط در حال انجام است که امیدواریم ثمربخشی آن را شاهد باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: در استان اردبیل به عنوان استان همسایه با جمهوری آذربایجان طرح های مشترک مرزی نظیر احداث شهرک صنعتی و اتصال خط ریلی همچنین بارانداز مرزی در حال انجام است که با عملیاتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط با همسایگان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است

توسعه روابط با همسایگان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است