مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-17بين الملل

نتانیاهو: اماراتی ها برای سرمایه گذاری عظیم در اسراییل بسیار علاقمندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از امضای اولین قرارداد همکاری بین دو شرکت اماراتی و صهیونیستی در پی توافق دو طرف برای عادی سازی روابط، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید به دنبال راه اندازی پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به امارات عربی متحده، از طریق حریم هوایی عربستان سعودی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از امضای اولین قرارداد همکاری بین دو شرکت اماراتی و صهیونیستی در پی توافق دو طرف برای عادی سازی روابط، اکنون تل آویو به دنبال راه اندازی پرواز مستقیم به این کشور است.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، امروز (دوشنبه) تایید کرد که اسراییل در حال تلاش جهت برقراری پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به امارات عربی متحده است.

بر این اساس، نتانیاهو طی سخنرانی در فرودگاه بن گوریون در تل آویو گفت که قصد دارند این پرواز ها را از طریق حریم هوایی عربستان سعودی انجام دهند.

وی در ادامه افزود: این یک پرواز بسیار کوتاه است - سه ساعت، تقریبا به اندازه زمان سفر به رم -، ولی هوانوردی و اقتصاد اسراییل را تغییر می دهد .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشت: ما انتظار سرمایه گذاری عظیم و [رشد]گردشگری از دو طرف را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: اماراتی ها برای سرمایه گذاری عظیم در اسراییل بسیار علاقمندند

نتانیاهو: اماراتی ها برای سرمایه گذاری عظیم در اسراییل بسیار علاقمندند