مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-15سياسي

ایلان ماسک رسما به عنوان مخترع شناخته شد


نام ایلان ماسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس و یکی از کارآفرینان برتر و ثروتمندترین افراد دنیا به طور رسمی به عنوان مخترع ثبت شد.

- نام "ایلان ماسک" بنیانگذار و مدیرعامل شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس و یکی از کارآفرینان برتر و ثروتمندترین افراد دنیا به طور رسمی به عنوان مخترع ثبت شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، بیش از یک سال است که شرکت تسلا یکی پس از دیگری موفقیت ها را در می نوردد و سرانجام با ثبت حق اختراع ویژگی Smart Summon که به معنای واقعی کلمه بسیاری از مردم را تحت الشعاع قرار می دهد، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.

ویژگی Smart Summon به گونه ای طراحی شده است که در آن، خودرو به صورت خودران از حالت پارک به پیش راننده یا یک محل که راننده معین کرده است، می آید و به اطراف آگاه است و می تواند در صورت لزوم متوقف شود.

البته راننده هنوز هم مسئولیت خودروی خود را بر عهده دارد و باید همواره بر آن و بر محیط اطراف آن نظارت داشته باشد و در معرض دید وی باشد، زیرا ممکن است همه موانع را تشخیص ندهد.

درخواست ثبت این اختراع 11 فوریه سال گذشته ثبت شده بوده و به تازگی در 13 اوت سال 2020 منتشر شده است.

این ویژگی در حق ثبت اختراع چنین توضیح داده شده است: به عنوان مثال، یک کاربر با مشخص کردن محل مورد نظر خود روی نقشه گرافیکی رابط کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک رسما به عنوان مخترع شناخته شد

ایلان ماسک رسما به عنوان مخترع شناخته شد