مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-15سياسي

برگزاری ششمین جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی


روابط عمومی ستاد حقوق بشر از برگزاری ششمین جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور رییس قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی امروز از سوی ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و با حضور آیت الله رییسی، مسئولان عالیرتبه قضایی و نماینده رهبری، برگزار می شود.

در این همایش، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه، سید مجید تفرشی معاون بین الملل ستاد حقوق بشر و آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری، درباره موضوعات مرتبط با حقوق بشر اسلامی، سخنرانی می کنند.

همچنین فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق، عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه، شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان، خورخه آرئاسا وزیر خارجه ونزوئلا و تعدادی از فعالان بین المللی حقوق بشری به صورت آنلاین و اینترنتی جهت حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در پیگیری از کرونا در رابطه با وضعیت حقوق بشر در کشورهای جبهه مقاومت و تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا، سخنرانی خواهند کرد.

قرار است در این همایش، ششمین جایزه حقوق بشر اسلامی و همچنین نشان سردار شهید سپهبد سلیمانی (محور دفاع از مستضعفان) به 3 نفر اعطا شود و از 4 نفر برتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی

برگزاری ششمین جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی