مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-14بين الملل

ادعای رویترز درباره 4 نفتکش ایرانی


یک مقام آگاه دولت آمریکا گفت محموله های سوخت ایران که توسط آمریکا توقیف شده است، برای انتقال به آب های آمریکا به کشتی های دیگر منتقل شده است و حکم توقیف تنها برای محموله هاست نه نفتکش ها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یک مقام آگاه دولت آمریکا گفت محموله های سوخت ایران که توسط آمریکا توقیف شده است، برای انتقال به آب های آمریکا به کشتی های دیگر منتقل شده است و حکم توقیف تنها برای محموله هاست نه نفتکش ها.

به نقل از رویترز، یک مقام آگاه دولت آمریکا گفت محموله های سوخت ایران که توسط آمریکا توقیف شده است، برای انتقال به آب های آمریکا به کشتی های دیگر منتقل شده است.

این حکم توقیف که قاضی آمریکایی آن را در ماه جولای صادر کرده است تنها محموله های بنزین 4 نفتکش را شامل می شود و توقیف نفتکش ها را در بر نمی گیرد.

به گفته این منابع آگاه، مالکان این 4 کشتی که محموله ها را حمل می کردند با انتقال این محموله ها (به کشتی های دیگر) موافقت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روزنامه وال استریت ژورنال بامداد امروز مدعی شد دولت آمریکا برای نخستین بار محموله کشتی‌هایی که با نقض قوانین تحریم‌های واشنگتن اقدام به حمل سوخت ایران می‌کردند را توقیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رویترز درباره 4 نفتکش ایرانی

ادعای رویترز درباره 4 نفتکش ایرانی