مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 19:552020-08-12بين الملل

شانس پیروزی 71 درصدی بایدن برای پیروزی در انتخابات در یک نظرسنجی جدید


بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری در ماه آبان، 71 درصد شانس برای پیروزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس یک نظرسنجی جدید که نتایج آن روز چهارشنبه منتشر شده است، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه آبان، 71 درصد شانس برای پیروزی دارد.

نظرسنجی موسسه موسوم به FiveThirtyEight تنها 29 درصد شانس برای پیروزی دونالد ترامپ ، رییس جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات آبان قائل شده است.

این نظرسنجی اولین نظرسنجی است که نتایج آن پس از انتخاب کامالا هریس به عنوان شریک انتخاباتی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده منتشر می شود.

در بیانیه این موسسه اما آمده است که با توجه به فرصت باقی مانده تا انتخابات که می تواند به شدیدتر شدن رقابت ها بینجامد، ترامپ همچنان شانسی معنادار برای پیروزی در انتخابات دارد.

این موسسه تصریح کرده که میزان برتری بایدن بر ترامپ در این نظرسنجی بیش از برتری کلینتون بر ترامپ در نظرسنجی سال 2016 است و بایدن از حمایت عمومی بیشتری نیز برخوردار است.

در سال 2016 نیز نظرسنجی FiveThirtyEight به کلینتون برتری حدودا 71 درصدی داده بود اما نتیجه انتخابات مغایر با پیش بینی آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس پیروزی 71 درصدی بایدن برای پیروزی در انتخابات در یک نظرسنجی جدید

شانس پیروزی 71 درصدی بایدن برای پیروزی در انتخابات در یک نظرسنجی جدید