مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-12سياسي

راهور در اولویت هوشمند سازی/ زیرساخت ها تا پایان سال تکمیل می شود


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم هوشمند سازی پلیس تا پایان سال تکمیل می شود، گفت: پلیس راهور در اولویت هوشمند سازی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی علی رغم مشکلاتی از جمله فقر و محرومیت در پشتیبانی از نظام و حضور در صحنه های مختلف انقلاب پیشتاز بوده اند.

وی با بیان اینکه این استان مردمی سخت کوش و ولایی دارد، عنوان کرد: مردم این استان بیشترین میزان مشارکت را در برگزاری انتخابات ها داشته اند.

فرمانده ناجا خدمت در نیروی انتظامی را یک نعمت الهی دانست و گفت: نیروی انتظامی با پشتیبانی و همراهی مردم تا کنون اقدامات مؤثری در تأمین نظم و امنیت انجام داده است.

سردار اشتری با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس از اولویت های این سازمان است، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت نخبگان و تکنولوژی های روز هوشمند سازی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اذعان به اینکه اقدامات هوشمند سازی پلیس تا پایان سال تکمیل می شود، گفت: پلیس راهور به دلیل اینکه در پیشانی خدمات رسانی به مردم است در اولویت هوشمند سازی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: آموزش کارکنان و نیروهایی که از تجهیزات و فناوری روز باید استفاده کنند در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهور در اولویت هوشمند سازی/ زیرساخت ها تا پایان سال تکمیل می شود

راهور در اولویت هوشمند سازی/ زیرساخت ها تا پایان سال تکمیل می شود