مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-12پزشكي

طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس ساوه راه اندازی می شود


رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از راه اندازی طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی مصری ظهر امروز  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران باید همواره به دنبال انعکاس حقایق در جامعه بوده و مطالبه گر باشند، اظهار کرد: خبررسانی و فعالیت  رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در بیماری کرونا باعث افزایش 30 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه شده است.

وی از راه اندازی ساختمان مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی و مهارت آموزی و آموزش مجازی حرفه ای شهید رهنمون خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این ساختمان در راستای نگاه زیرساختی وزارت بهداشت به حوزه تحقیقاتی و آموزشی است تا شرایط توانمندسازی متخصصین بیش از پیش فراهم شود.

   راه اندازی ساختمان مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی و مهارت آموزی و آموزش مجازی حرفه ای شهید رهنمون راه اندازی می شود مصری 60 تا 70 درصد موضوعات حوزه سلامت را مرتبط با سلامت اجتماعی دانست و گفت: راه اندازی این مرکز با هدف بررسی دقیق عوامل مرتبط با سلامت اجتماعی صورت گرفته و در کنار آن انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی صورت خواهد پذیرفت.

  وی با ابراز امیدواری از ارتقای مرکز تحقیقاتی ساوه به پژوهشکده بیان داشت: با افتتاح این مرکز زمینه فعالیت مراکز تحقیقاتی در حوزه های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس ساوه راه اندازی می شود

طرح توسعه ICU بیمارستان مدرس ساوه راه اندازی می شود