مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-12پزشكي

شناسایی راه های جدید ورود ویروس به بدن / سه راه اصلی انتقال کرونا


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به راه های انتقال ویروس کرونا گفت: اکنون راه های انتقال دیگری مطرح شده و عنوان می کنند انتقال ویروس از طریق گوش نیز باعث بیماری می شود و موارد کاهش شنوایی مطرح شده و انتقال از طریق گوارش .

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به راه های انتقال ویروس کرونا گفت: اکنون راه های انتقال دیگری مطرح شده و عنوان می کنند انتقال ویروس از طریق گوش نیز باعث بیماری می شود و موارد کاهش شنوایی مطرح شده و انتقال از طریق گوارش و حتی خون نیز مطرح شده است هر چند این موارد، بسیار نادر هستند.

دکتر سیدمحمد علوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اظهار کرد: حدود سه هفته ای می شود که وضعیت خوزستان خوب است و موارد بیماری و تعداد مراجعان به مراکز خدمات سلامت و بیمارستان ها کاهش یافته است؛ بیمارانی که اکنون در بخش های عادی و ICU بیمارستان ها بستری اند، بیمارانی هستند که از قبل مبتلا شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زمانی وضعیت قرمز اعلام می شود که به ازای هر 100 هزار نفر، سه نفر یا بیشتر به دلیل کرونا بستری شوند اما وضعیت سفید زمانی اعلام می شود که به ازای هر 100 هزار نفر یک نفر یا کمتر به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی راه های جدید ورود ویروس به بدن / سه راه اصلی انتقال کرونا

شناسایی راه های جدید ورود ویروس به بدن / سه راه اصلی انتقال کرونا