مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-11سياسي

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در تویسرکان


رییس اوقاف و امور خیریه تویسرکان از آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد با پیگیری اوقاف توسط یک خیر تویسرکانی به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

- مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در دهه ولایت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرد که به خاطر طلب 100 میلیون ریال در زندان به سر می برد، پس از  پیگیری اوقاف با کمک 60 میلیون ریالی یک خیر تویسرکانی آزاد شد.

وی از توزیع 200 پرچم اهدایی اوقاف بین کسبه خیابان باهنر برای نصب در درب مغازه ها در دهه ولایت خبر داد و گفت: این پرچم ها به منظور آذین بندی فضای محیطی در اعیاد جشن و سرور در طول سال درب مغازه ها نصب می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به تولید محتوا در مناسبت های مختلف و بارگذاری این برنامه ها در فضای مجازی توسط این نهاد با توجه به شیوع کرونا افزود: تمام بقاع متبرکه تویسرکان در ایام دهه ولایت تزیین و فضاسازی شدند.

وی با اشاره به کاهش زائران نسبت به قبل از شیوع کرونا، اضافه کرد: بر اساس همین شرایط ما در پرداخت حقوق خادمان بقاع متبرکه با مشکل مواجه شده ایم بیشتر بقاع متبرکه 24 ساعته به روی زائران باز بوده و خادمان ثابت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در تویسرکان

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در تویسرکان