مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-10اقتصادي

پرونده مسکن مهر پرند آبان امسال بسته می شود


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تکمیل 77 هزار واحد مسکن مهر بارگذاری شده در این شهر جدید خبر داد و گفت: سایر واحدها را نیز تا پایان آبان ماه سال جاری تکمیل خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن خواهی در نشست خبری سالانه شرکت عمران شهر جدید پرند که امروز دوشنبه بیستم مرداد ماه در محل پروژه 130 هکتاری این شهر جدید برگزار شد، مجموع واحدهای مسکونی مهر بارگذاری شده در این شهر جدید را 95 هزار و 700 واحد اعلام و عنوان کرد: تاکنون 77 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده ایم و بخش عمده 10 هزار و 700 واحد باقی مانده نیز تا پایان آبان ماه تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: 2700 واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند دارای مشکلات حقوقی است که عمده آن مربوط به تعاونی های دو جانبه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی مسکن را 25 هزار واحد دانست و افزود: هزار و 300 واحد از این تعداد در روزهای آینده و دو هزار و 500 واحد نیز تا قبل از پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی از ثبت نام 33 هزار متقاضی مسکن ملی برای دریافت واحد مسکونی در این شهر جدید خبر داد و گفت: از این تعداد 16 هزار نفر تأیید صلاحیت و به بانک معرفی شده اند که تا دو ماه آینده باید آورده خود را در بانک تکمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر پرند آبان امسال بسته می شود

پرونده مسکن مهر پرند آبان امسال بسته می شود