مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-10سياسي

عنوان مدافع سلامت در تهران ماندگار می شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تغییر نام خیابان زرافشان شمالی واقع در منطقه 2 تهران به نام مدافع سلامت خبر داد.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تغییر نام خیابان زرافشان شمالی واقع در منطقه 2 تهران به نام "مدافع سلامت" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد حق شناس با اشاره به زحمات و رشادت های جامعه فرهیخته و پرتلاش پزشکی گفت: جامعه پزشکی از گروههای مرجع و محترم جامعه هستند که متحمل زحمات زیادی برای حفظ امنیت جان افراد شده و مدیریت شهری نیز به پاس تلاش های آنان خواستار مزین شدن معابر شهری به نام این قشر است.

وی افزود: این امر مورد استقبال شورای شهر و کمیسیون نام گذاری قرار گرفت و در بررسی ها مشخص شد که درمنطقه 6 شهری تهران خیابان و بوستانی تحت عنوان پزشک داریم .

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به شروع پاندمی کرونا و فداکاری های چندین ماهه جامعه پزشکی و کادردرمانی ادامه داد: با توجه به این که بالغ بر 150 نفر از بهترین پزشکان و کادر درمانی را بر اثر ابتلا به کرونا و در راه خدمت رسانی به بیماران از دست دادیم و 40 نفر از این شهدای سلامت مربوط به شهر تهران هستند؛ بعنوان وظیفه و گرامیداشت یاد و خاطره آنان تصمیم گرفتیم تا بطور مشخص تعدادی از خیابان های منشعب از زرافشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان مدافع سلامت در تهران ماندگار می شود

عنوان مدافع سلامت در تهران ماندگار می شود