مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-10سياسي

هر هیئت تبدیل به کارگاه تولید ماسک شود/ روضه های خانگی در فضاهای باز برگزار شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که هر هیئت باید تبدیل به یک کارگاه تولید ماسک برای عزاداران شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت هر هیئتی جلوی جایگاه محله خود با فاصله گذاری اجتماعی به طور دقیق مراسم را برگزار خواهد کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که هر هیئت باید تبدیل به یک کارگاه تولید ماسک برای عزاداران شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت هر هیئتی جلوی جایگاه محله خود با فاصله گذاری اجتماعی به طور دقیق مراسم را برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم محرم که یک شنبه، نوزدهم مرداد در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، در رابطه با برگزاری مراسم محرم، بیان کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: معیار در برگزاری مراسم محرم ستاد ملی کروناست در همین راستا در استان لرستان نیز معیار برگزاری این مراسم ستاد ملی کرونا است.

وی با بیان این که باتوجه به مطالبه مردم جهت برگزاری مراسم محرم جلسه ستاد هماهنگی مراسم محرم برگزار و براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا کشور مسائل مطرح شد، اضافه کرد: در استان علاوه بر برگزاری مراسم محرم، بحث شیرخوارگان، گِل مالی روز عاشورا، پیاده روی دسته جات عزاداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر هیئت تبدیل به کارگاه تولید ماسک شود/ روضه های خانگی در فضاهای باز برگزار شود

هر هیئت تبدیل به کارگاه تولید ماسک شود/ روضه های خانگی در فضاهای باز برگزار شود