مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-09اقتصادي

مصرف کننده باید پیگیر حقوق خود باشد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: مصرف کننده باید با طرح شکایت، مشکلات را به اطلاع سازمان های نظارتی برساند.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: مصرف کننده باید با طرح شکایت، مشکلات را به اطلاع سازمان های نظارتی برساند.

محمدرضا آبی پور شامگاه دیروز (19 مردادماه) در کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، با اشاره به دلایل تشکیل این کارگروه، اظهار کرد: اعتراض به روند بازار، مشکلات موجود در عرضه و تقاضا و در مجموع ناهماهنگی در وضعیت بازار، از دلایل اصلی تشکیل این کارگروه است.

وی با بیان اینکه انجمن های صنفی نماینده یک صنف تلقی می شوند و در هر زمانی می توانند برای مطرح و یا حل مشکلات صنف شان به بخش های دولتی مراجعه کنند، افزود: در ابتدا باید مشکلات اصناف توسط خود آنان احصا شده و راه حلی برای آن پیدا و یا پیشنهاد شود تا بخش مدیریتی استان نیز بتواند برای حل آن، با توجه به نظرات خود اصناف، اقدام کند.

این مسئول با اشاره به مشکلات مطرح شده در رابطه با تامین لوازم یدکی خوروهای سبک و سنگین، ادامه داد: لوازم یدکی جزو اقلامی است که تحت استاندارد اجباری بوده و تاکید بر این است که اداره کل استاندارد استان بیشتر بر روی لوازم یدکی موجود در فروشگاه های عرضه توجه کرده و نظارت ها را بیشتر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف کننده باید پیگیر حقوق خود باشد

مصرف کننده باید پیگیر حقوق خود باشد