مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 01:002020-08-08اقتصادي

افزایش 45 درصدی سهم صنعت و معدن از تسهیلات بانکی


جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در دو ماه نخست امسال بخش صنعت و معدن بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداختی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری را به خود اختصاص داده و سهم این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 45 درصد افزایش داشته است.

- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در دو ماه نخست امسال بخش صنعت و معدن بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداختی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری را به خود اختصاص داده و سهم این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 45 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این آمار در دو ماهه اول امسال 34.

8 درصد از کل تسهیلات پرداختی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری، معادل 43 هزار و 588 میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن پرداخت شده که نسبت به پرداخت حدود 30 هزار میلیارد تومان در مدت مشابه سال گذشته 45.

3 درصد افزایش یافته است.

بعد از بخش صنعت و معدن، بخش خدمات با اختصاص 33.

4 درصد از کل این تسهیلات به خود، دومین بخشی است که بیشترین تسهیلات بانکی را دریافت کرده است؛ به طوری که بخش خدمات در دو ماهه اول امسال 41 هزار و 874 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها و موسسات اعتباری دریافت کرده که نسبت به مبلغ 41 هزار و 528 میلیارد تومان در مدت مشابه سال قبل 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی سهم صنعت و معدن از تسهیلات بانکی

افزایش 45 درصدی سهم صنعت و معدن از تسهیلات بانکی