مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-05فرهنگي

انتشار سه جلد جدید «طنزآوران جهان نمایش»/ شرایط مناسب اجرا نیست


داریوش مودبیان از انتشار دفترهای 13، 14 و 15 مجموعه «طنزاوران جهان نمایش» خبر داد و عنوان کرد به دلیل شرایط بحران کرونا ترجیح می دهد فعلا اثری را روی صحنه نبرد.

- داریوش مودبیان از انتشار دفترهای 13، 14 و 15 مجموعه طنزاوران جهان نمایش خبر داد و عنوان کرد به دلیل شرایط بحران کرونا ترجیح می دهد فعلا اثری را روی صحنه نبرد.

داریوش مودبیان نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های اخیرش در این حوزه به خبرنگار مهر گفت: 7 نمایشنامه کوتاه کمدی اثر اوژن لابیش را ترجمه کرده ام که قرار است در یکی از جلدهای طنزآوران جهان نمایش آورده شود.

قرار بود اسفند ماه سه نمایشنامه از میان این آثار را که شامل داستان هایی درباره ازدواج می شوند و به یکدیگر نیز ارتباط دارند با هم تلفیق کنم و در خانه موزه انتظامی به صحنه ببرم که به دلیل شرایط بحران کرونا اجرا منتفی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه ای برای اجرای این اثر نمایشی ندارم چون به هر حال شرایط باید مساعد باشد و گروه نیز آمادگی به صحنه بردن یک اجرای نمایشی را داشته باشد.

خانه موزه انتظامی نیز همچنان تعطیل است چون این مجموعه جزو موزه ها و زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری اداره می شود از همین رو تا اطلاع ثانوی تعطیل است و من نیز به دلیل شرایطی که این روزها همه ما با آن درگیر هستیم، ترجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار سه جلد جدید «طنزآوران جهان نمایش»/ شرایط مناسب اجرا نیست

انتشار سه جلد جدید «طنزآوران جهان نمایش»/ شرایط مناسب اجرا نیست