مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-04بين الملل

سرمایه گذاری 470 میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 17 سرمایه گذار خارجی با سرمایه گذاری 470 میلیون یورو در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به فعالیت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام این مطلب افزود: این سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی کاسپین، لیا، حکیمیه و حیدریه به فعالیت می پردازند.

وی یادآور شد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک های صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت ها تصریح کرد: بالغ بر 470 میلیون یورو سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی وطرح های صنعتی است که با اشتغال یک هزار و 869 نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند.

خانپور افزود: از این تعداد 12 واحد تولیدی بهره برداری رسیده و مابقی در مرحله نصب سوله، دیوارکشی و تخصیص زمین است که 10 واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین، 5 واحد در شهرک صنعتی لیا، یک واحد در شهرک حیدریه و یک واحد در شهرک صنعتی حکیمیه مستقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان محصولات تولیدی این شرکت ها را ماشین لباس شویی و ظرفشویی، بطری از پلی اتیلن، سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 470 میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی قزوین

سرمایه گذاری 470 میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی قزوین