مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-03اقتصادي

بهره برداری از 53 پروژه در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران


نامگذاری سال به نام جهش تولید، زمینه دوری آفات گریبان گیر سال آخر دولت ها را به وجود آورد و مجموعه دولت را برای تحقق شعار سال بسیج کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چهاردهمین هفته از پویش الف-ب-ایران، صبح امروز در شرکت سهامی برق منطقه ای تهران با افتتاح 15 پروژه، پیگیری شد.

در این مراسم، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، ضمن اشاره به این نکته که 13 مرداد سال جاری، اولین روز از آخرین سال دولت تدبیر و امید به حساب می آید، عنوان کرد: توجه به اهمیت این روز به ما یادآوری می کند، ، زمینه دوری آفات گریبان گیر سال آخر دولت ها را به وجود آورد و مجموعه دولت را برای تحقق شعار سال بسیج کرد.

*افتتاح 53 پروژه در قالب پویش هرهفته الف-ب-ایران عضو کابینه دولت دوازدهم، ضمن توضیح اهداف مطرح شده در پویش هر هفته الف-ب-ایران، بیان کرد: وعده ما به مردم افتتاح 250 پروژه در حوزه آب و برق تا پایان دولت بود که تا امروز، با گذشت 14 هفته از این پویش، 53 پروژه در حوزه ساخت و ساز  و سازوکار، افتتاح شده است.

وی، در ارتباط با پروژه های افتتاح شده در چهاردهمین هفته از این پویش، افزود: در همین راستا، 15 پروژه مرتبط با پست ها و خطوط فوق توزیع برق در شهر تهران با سرمایه 2 میلیارد و 852 میلیون ریالی و با هدف تامین برق پایدار شهر تهران در بازه های زمانی پیک مصرف به مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 53 پروژه در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران

بهره برداری از 53 پروژه در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران