مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-02فرهنگي

درد دل های بازیگر «عروس آتش» از بی مهری ها به خسرو سینایی


مهدی احمدی که در فیلم «عروس آتش» خسرو سینایی بازی کرده بود، می گوید: بسیاری از آثار این فیلمساز با بی توجهی روبرو بود و با بی مهری هایی در سینما مواجه شد که یادآوری آن ها هم ناراحت کننده است.

- مهدی احمدی که در فیلم عروس آتش خسرو سینایی بازی کرده بود، می گوید: بسیاری از آثار این فیلمساز با بی توجهی روبرو بود و با بی مهری هایی در سینما مواجه شد که یادآوری آن ها هم ناراحت کننده است.

این بازیگر که بیش از 30 سال است با مرحوم خسرو سینایی در ارتباط بوده و در پنج فیلم او بازی کرده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: جزیره رنگین آخرین کار من در فیلمی از آقای سینایی بود و عروس آتش مهم ترینش اما مهجورترین کار در گفتگو با سایه بود که به نوعی دچار مشکل شد چون کسانی که طرفدار صادق هدایت بودند با فیلم برخورد خوبی نداشتند و از آنجا که اکران خوبی هم نداشت خیلی کمتر دیده شد، گرچه اصولاً فیلم های آقای سینایی هیچ کدام اکران خوبی نداشتند، حتی عروس آتش که فیلم بسیار مهمی بود.

او درباره دغدغه مندی خسرو سینایی در پرداختن به سوژه هر کدام از آثارش و بی توجهی هایی که در هنگام نمایش دیدند گفت: مسئله فقط اکران نبود و این بی توجهی از اساس درباره فیلم های ایشان وجود داشت؛ یعنی مشکلی که آقای سینایی با فضای هنری حاکم داشتند، این بود که انگار نادیده گرفتن ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل های بازیگر «عروس آتش» از بی مهری ها به خسرو سینایی

درد دل های بازیگر «عروس آتش» از بی مهری ها به خسرو سینایی