مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-01سياسي

کوهسرخ، برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مردم و مسئولان است


نائب رییس شورای اسلامی شهر ریوش گفت: اگرچه بخش کوهسرخ به شهرستان ارتقاء یافته، اما برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مردم و مسئولان است.

- ایسنا/خراسان رضوی نائب رییس شورای اسلامی شهر ریوش گفت: اگرچه بخش کوهسرخ به شهرستان ارتقاء یافته، اما برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مردم و مسئولان است.

شیرویه مرادیان دهمیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به توفیقات به دست آمده در این شهر از ابتدای انقلاب تاکنون و کمبودهایی که هنوز مردم منطقه با آن ها دست وپنجه نرم می کنند، در خصوص وضعیت آب شرب این شهر، افزود: اگرچه طی آزمایش های به عمل آمده توسط مسئولان از آب شرب شهر ریوش طی 7 و 8 سال دوز آرسنیک آب شرب شهر از حد استاندارد بیشتر اعلام می شد، اما با تلاش های شورای شهر در این دوره رفع این مشکل در اولویت و دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: هرچند میزان آرسنیک بالا در آب شرب شهر ریوش موجب شده، نه تنها شاهد مهاجرت بسیاری از منطقه به شهرهای مجاور باشیم بلکه در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رکود حاکم شود، که با برگزاری جلسات مکرر جهت رفع این مشکل توسط اعضاء شورای شهر، به زودی این مشکل حل شده و تاکنون 90 درصد کار انتقال آب شرب سد خوشرود به شهر با حفر کانال و لوله گذاری جهت حل این معضل انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهسرخ، برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مردم و مسئولان است

کوهسرخ، برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مردم و مسئولان است