مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-29سياسي

فنی و حرفه ای با شهرداری یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد


شهرداری و اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد تفاهم نامه همکاری ایجاد پارک مهارت های شغلی مناسب ویژه رده ‏های سنی کودکان و نوجوانان را امضاء کردند.

- ایسنا/یزد شهرداری و اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد تفاهم نامه همکاری ایجاد پارک مهارت های شغلی مناسب ویژه رده ‏های سنی کودکان و نوجوانان را امضاء کردند.

در این تفاهم نامه که پس از تصویب شورای اسلامی شهر یزد برای مدت دو سال منعقد شده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است، تهیه طرح محتوایی و جانمایی غرفه‏ ها با محوریت اداره کل و در تعامل با کارشناسان شهرداری انجام می شود.

ایجاد محیطی ایمن و مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی کودک و کمک به پرورش آن، آموزش عملی مهارت‏ های شغلی به کودکان و نوجوانان برای افزایش اعتماد به نفس آنان، و آماده سازی او برای پذیرش مسئولیت، از جمله اهداف تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه ای و شهردرای یزد است.

شهرداری در ارائه طرح دکوراسیون داخلی بر اساس نظر اداره کل همکاری خواهد کرد که اجرای آن با توافق شهردار صورت خواهد گرفت و فنی و حرفه ای متعهد به تأمین تجهیزات و دستگا‏ه ‏های مورد نیاز و مربیان متخصص آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان است.

آموزش به رده‏ های سنی مختلف به صورت رایگان بوده و فنی و حرفه ای حق دریافت هزینه بابت آموزش و یا ورودیه را نخواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای با شهرداری یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

فنی و حرفه ای با شهرداری یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد