مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-27سياسي

رفع مشکل بیکاری استان با توسعه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیازمند برنامه ریزی خواند و تاکید کرد: با برنامه ریزی در حوزه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک و نساجی می توان فرصت های شغلی مناسبی را برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان ایجاد کرد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیازمند برنامه ریزی خواند و تاکید کرد: با برنامه ریزی در حوزه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک و نساجی می توان فرصت های شغلی مناسبی را برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان ایجاد کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با تاکید بر این که حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیاز به برنامه ریزی دارد، گفت: با مدیریت باید هر سه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و از هر سه جهت شاهد توسعه باشیم.

وی خطاب به عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز بیان کرد: شما با نیروی جوانی و انگیزه ای که دارید، می توانید با انتخاب معاونین قوی، تجربه دار، با نشاط و با انگیزه برای خدمت رسانی مثمر ثمر باشید.

نماینده ولی فقیه در استان گریزی بر بیکاری جوانان تحصیل کرده و بانوان زد و گفت: با برنامه ریزی در حوزه مشاغل خانگی و صنعت پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل بیکاری استان با توسعه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک

رفع مشکل بیکاری استان با توسعه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک