مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-21سياسي

هزینه توسعه برای دولت ها خیلی زیاد است


هزینه توسعه برای دولت ها خیلی زیاد است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: هزینه توسعه برای دولت ها خیلی زیاد است.

دکتر سیدعلی نادر دهقانی در دیدار با مریم پورسرتیپ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، اظهار کرد: هزینه توسعه در ابعاد مختلف برای دولت ها در کشور ما خیلی زیاد است.

وی دلیل چنین وضعیتی را شکل گیری محدود نهادهای علمی، قابل اعتماد و پیشرو دانست و گفت: جهاد دانشگاهی به نظر می رسد در این بخش کارهای بزرگی اجرا و تلاش گسترده ای را برای کاهش هزینه های توسعه کشور حداقل در حوزه هایی مانند تولید فناوری، ارائه خدمات فناورانه، موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حوزه رسانه انجام داده است.

دکتر دهقانی با اشاره به فعالیت های موفق جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه های مراکز رشد، اشتغال، آموزش، پژوهش های کاربردی و حوزه فرهنگی، گفت: جهاد دانشگاهی لرستان یک ظرفیت بالا برای تولید برنامه های کاربردی، تولید محصولات و خدمات فناورانه با حمایت از جوانان علاقه مند استان ایجاد کرده است؛ همچنین در طرح ملی توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی یا زنان سرپرست خانوار مسیرهای خوبی را ایجاد کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی همیشه خود را در کنار دولت ها و محصول نظام می داند ولی اعتقاد داریم دولت ها و مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه توسعه برای دولت ها خیلی زیاد است

هزینه توسعه برای دولت ها خیلی زیاد است