مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 14:402020-07-19ورزشي

اجرای طرح «جوانه های غیرت» در حمایت از کودکان کار


پنجمین مرحله طرح ابتکاری «جوانه های غیرت» در حمایت از کودکان کار و به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد مصباحی با اشاره به اجرای پنجمین مرحله طرح ابتکاری جوانه های غیرت در حمایت از کودکان کار اظهار کرد: این طرح با اجرای برنامه های متنوع در این مرحله اجرایی شد و نخست با حضور اعضای کانون دانشجویی در مرکز آموزشی و حمایتی مهرپرور قم و رعایت پروتکل بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: این طرح با آشنایی کودکان در خصوص فعالیت های جمعیت هلال احمر و صرف صبحانه در این مرکز ادامه یافت.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با حضور کودکان کار در مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر از دیگر برنامه های اجرا شده در طرح جوانه های غیرت  بود که در این بخش، کودکان در دو تیم مجزا با هم به بازی و تفریح پرداختند.

مصباحی بیان کرد: حضور کودکان کار در پارک خانه مشاغل در استای اجرای برنامه های آموزشی مفرح و جشن تولد با همکاری مدیریت پارک خانه مشاغل صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تدارک پذیرایی و امکانات تفریحی ویژه کودکان کار با همکاری مراکز و شماری از خیّرین از دیگر بخش های این اجرای این طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «جوانه های غیرت» در حمایت از کودکان کار

اجرای طرح «جوانه های غیرت» در حمایت از کودکان کار