مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-14سياسي

ایران با قدرت، سرپا و روبه جلو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سفرهای استانی دو وجه دارد، گفت: یک وجه آن مطالبات مردمی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به زبان جاری کردند و وجه دیگر گزارش مسؤولان است.

پرداخت 1100 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مصوب چهارمحال و بختیاری رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در سفر گذشته به چهارمحال و بختیاری 17 طرح و پروژه تصویب شد، افزود: این طرح ها یک هزار و 200 میلیارد تومان پروژه بار مالی داشت که یک هزار و 100 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی به ساخت دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: اشل ما برای استان هایی نظیر چهارمحال و بختیاری دو هزار واحد است و 440 واحد دیگر به برکت خون پاک شهدای استان در نظر گرفته شد.

لزوم توجه و سرمایه گذاری در استان های مستعد نوبخت با بیان اینکه عدالت یعنی کمک بر اساس استعدادها، توضیح داد: برای چهارمحال و بختیاری به سبب استعداد و ظرفیت هایی که دارد باید سرمایه گذاری شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخش دیگری از سخنان خود تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را مهمترین ماموریت خدمتگزاران مردم دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با قدرت، سرپا و روبه جلو

ایران با قدرت، سرپا و روبه جلو