مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-14سياسي

بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در کمیسیون شوراها


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تشکیل کارگروهی برای بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در این کمیسیون خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تشکیل کارگروهی برای بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در این کمیسیون خبر داد.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون پیرامون طرح مدیریت جامع شهری و روستایی که از مجلس قبل باقی مانده بود، بحث و بررسی صورت گرفت، اظهار کرد: این طرح در راستای بررسی اختیارات شوراهای شهر و دهیاری ها و شهرداران است.

وی در ادامه اظهار کرد: این طرح با حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی بررسی و قرار شد تا کارگروهی برای بررسی این طرح تشکیل شده و ظرف سه ماه جلساتی را با نمایندگان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برگزار کرده و نقطه نظرات شهرداران و شوراهای شهر را نیز بررسی کنند تا در نهایت با بررسی کمیسیون و ارائه به صحن این طرح تبدیل به قانون شود.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بعد از ظهر نیز کمیسیون جلسه ای را پیرامون حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا با حضور سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاه های ذیربط برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در کمیسیون شوراها

بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در کمیسیون شوراها