مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-14اقتصادي

تهاتر جت ریاست جمهوری مکزیک با کیت پزشکی


دولت مکزیک سرگرم بررسی پیشنهاد خرید 120 میلیون دلاری جت ریاست جمهوری لوکس از سوی یک خریدار است که پیشنهاد کرده نیمی از پول آن را نقدی بپردازد و نیمی دیگر را با تجهیزات پزشکی تهاترکند.

- دولت مکزیک سرگرم بررسی پیشنهاد خرید 120 میلیون دلاری جت ریاست جمهوری لوکس از سوی یک خریدار است که پیشنهاد کرده نیمی از پول آن را نقدی بپردازد و نیمی دیگر را با تجهیزات پزشکی تهاترکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهور مکزیک فروش هواپیمای ریاست جمهوری لوکس که یک بویینگ 8-787 دریم لاینر است و در دوران رییس جمهور قبلی خریداری شده بود را یکی از شعارهای انتخاباتی خود در راستای یک دولت صرفه جو قرار داده بود.

هفته گذشته وی برای دیدار با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از پرواز عادی یک ایرلاین تجاری استفاده کرد.

خورخه مندوزا که ریاست بانک توسعه دولتی مسئول فروش این هواپیما را برعهده دارد، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که رییس جمهور به وی دستور داده است این جت و سایر هواپیماها و بالگردهایی که به فروش گذاشته شده اند را کمتر از ارزش واقعی شان نفروشد.

وی گفت: پیشنهاد خرید این هواپیما به صورت نیمی نقدی و نیمی تامین تجهیزات پزشکی بوده اما وی به دلایل محرمانه به هویت خریدار اشاره نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر جت ریاست جمهوری مکزیک با کیت پزشکی

تهاتر جت ریاست جمهوری مکزیک با کیت پزشکی