مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-13بين الملل

آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی با کمبود تجهیزات تشخیص کرونا مواجه هستند


وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با اذعان به کمبود تجهیزات آزمایشگاهی برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام کرد در صورت تأمین نشدن این تجهیزات تعداد تست های تشخیصی با کاهش شدید مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش تصاعدی شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی و رسیدن آن به رکوردهای روزانه بیش از 1000 نفر، نظام درمانی رژیم صهیونیستی نیز با کمبود تجهیزات تشخیصی ابتلا به این بیماری مواجه شده است.

به نوشته روزنامه هاآرتص ، وزارت بهداشت اسراییل می گوید با کمبود تجهیزات لازم جهت انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا مواجه است و برای رفع آن، فرایند خرید بدون مناقصه کیت های تشخیصی به ارزش 17 میلیون دلار از سه شرکت تأمین کننده را کلید زده است.

بر این اساس، هفت نوع کیت تشخیص ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی با کمبود شدید روبه رو بوده و لازم است که فوراََ تهیه شود اما در آینده نزدیک نیز دیگر تجهیزات آزمایشگاهی مقابله با این ویروس به پایان می رسد.

استر آدمون رییس انجمن میکروب شناسی در رژیم صهیونیستی می گوید کمبود تجهیزات آزمایشگاهی باعث کاهش تست های روزانه ابتلا به کرونا خواهد شد و این در حالی است که با شروع موج دوم این بیماری در فلسطین اشغالی، شمار مبتلایان هر روز رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی با کمبود تجهیزات تشخیص کرونا مواجه هستند

آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی با کمبود تجهیزات تشخیص کرونا مواجه هستند