مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-12فرهنگي

درخشش گروه تئاتر ماتریوشکا و بازیگران خوزستانی در دومین جشنواره ملی سینمایش


هیات داوران بخش های تئاتر و بخش استعدادیابی بازیگری دومین جشنواره ملی سینمایش برگزیدگان خود را معرفی کردند و گروه تئاتر ماتریوشکا توانست دو جایزه کارگردانی و بازیگری بخش تئاتر را به خود اختصاص دهد و در بخش استعدادیابی بازیگری نیز پنج نفر از بازیگران .

- ایسنا/خوزستان هیات داوران بخش های تئاتر و بخش استعدادیابی بازیگری دومین جشنواره ملی سینمایش برگزیدگان خود را معرفی کردند و گروه تئاتر ماتریوشکا توانست دو جایزه کارگردانی و بازیگری بخش تئاتر را به خود اختصاص دهد و در بخش استعدادیابی بازیگری نیز پنج نفر از بازیگران تئاتر خوزستان موفق به کسب رتبه شدند.

دومین جشنواره ملی سینمایش از مجموع 867 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره و با آرای هیات داوران و اعلام برگزیدگان در بخش های شش گانه به کار خود پایان داد.

بخش تئاتر: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش تئاتر و از مجموع 174 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار نمایشی توسط رضا فیاضی، خسرو احمدی، رویا بختیاری و محمدرضا خردمند انجام گرفت که گروه تئاتر ماتریوشکا شهرستان امیدیه با دو نمایش ماهک و پیش از صبحانه موفق به کسب جوایز زیر شد.

کارگردانی رتبه دوم کارگردانی: همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی به غزل بویری برای نمایش های ماهک و پیش از ناشتایی کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش گروه تئاتر ماتریوشکا و بازیگران خوزستانی در دومین جشنواره ملی سینمایش

درخشش گروه تئاتر ماتریوشکا و بازیگران خوزستانی در دومین جشنواره ملی سینمایش