مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-12دانش

بررسی کتاب «ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی» اثر «الکساندر ونت»


«ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی» نوشته الکساندر ونت، استاد روابط بین الملل در دانشگاه اوهایو آمریکا را نشر علم با ترجمه الهام حیدری منتشر کرد.

- ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی نوشته الکساندر ونت، استاد روابط بین الملل در دانشگاه اوهایو آمریکا را نشر علم با ترجمه الهام حیدری منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی اثر الکساندر ونت توسط الهام حیدری دانش آموخته دکتری روابط بین الملل ترجمه و از سوی انتشارات نشر علم منتشر شده است.

رشته روابط بین الملل تقریباً از آغاز معرفی به عنوان یک رشته دانشگاهی در سال 1919 بحث های دامنه داری را در مورد آنچه که ما امروز رابطه میان ایده ها و شرایط مادی، کارگزار انسانی و ساختارهای اجتماعی و شیوه های پژوهش طبیعت گرایانه و ضد طبیعت گرایانه می خوانیم، بررسی کرده است.

در عین حال که این مباحث صرفاً تحت عنوان فرانظریه غالباً کم ارزش تلقی می شود، اما دستکم موضع گیری ضمنی در خصوص این مسائل اساس فلسفی نقش مهمی در این رشته ایفا می کند.

یک فرض بنیادین در علوم اجتماعی وجود دارد که می گوید خودآگاهی و حیات اجتماعی در نهایت یک پدیده جسمانی / مادی کلاسیک است.

الکساندر ونت در این کتاب شگفت انگیز با طرح این نکته که خودآگاهی در واقع یک پدیده میکروسکوپی مکانیکی کوانتومی است، این فرضیه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کتاب «ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی» اثر «الکساندر ونت»

بررسی کتاب «ذهن کوانتومی و علوم اجتماعی» اثر «الکساندر ونت»