مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-12پزشكي

بازارچه های محلی بدون نظارت و دستورالعمل های بهداشتی رها شدند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در راستای پیشگیری از کرونا، بازارچه های محلی بدون نظارت و دستورالعمل های بهداشتی رها شده اند که نقطه آسیب ما هستند و لازم است ساماندهی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان شامگاه شنبه در ارتباط زنده تلویزیونی که از شبکه خبر پخش شد، در خصوص وضعیت کرونا در خوزستان اظهار کرد: در خردادماه امسال روند مبتلایان به کرونا در استان خوزستان افزایشی بوده است و دو هفته اول تیرماه این روند ثابت بود اما از 15 تیرماه به بعد شیب کاهشی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز آمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان های استان نسبت به 10 روز گذشته 350 نفر کاهش یافت، عنوان کرد: در حال حاضر 60 تا 65 درصد از تخت های عادی اختصاص داده شده به بیماران کرونایی پر شده است در حالی که تا تکمیل 90 درصد نیز پیش رفته بودیم اما همچنان تخت های آی.

سی.

یو تکمیل هستند و ظرفیت خالی را در این بخش نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه بار مراجعه به بیمارستان ها کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: هفت هفته در پیک بیماری کرونا بودیم اما با این وجود پرسنل ما با تمام ظرفیت خود و با انگیزه برای خدمت گذاری به مردم آماده هستند و هیچ بیماری پشت درهای بیمارستان ها و بدون تخت نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های محلی بدون نظارت و دستورالعمل های بهداشتی رها شدند

بازارچه های محلی بدون نظارت و دستورالعمل های بهداشتی رها شدند